SN Power med nye nettsider

13 jan., 2010

SN Power lanserer nye nettsider. Dette er del av en ny look, med ny logo og likt utseende på tvers av landegrensene.

SN Power investerer og utvikler innen vannkraft i utviklingsland, og er eid 60% av Statkraft. I disse dager lanserer de ny profil, med ny logo og nytt utseende på alt materiell, samt nye verdier – og nye nettsider.

De nye nettsidene gir en enda bedre oversikt over hvilke kraftverk og prosjekter SN Power er involvert i rundt om i verden. Det er også enkelt å orientere seg om selskapets verdier og visjon, hvordan organisasjonen er bygget opp og hvilke karrieremuligheter som finnes i selskapet.

Verden sett sørfra

Et av de mest synlige grepene visuelt sett er en klode sett sørfra, altså fra der selskapet er involvert. Via denne kan en også orientere seg om hvor de operer. I tillegg kan en nyte mange gode bilder, noen av dem er tatt av de ansatte selv. Gjennom en fotokonkurranse har alle kunnet bidra til å vise hvordan det ser ut der SN Power produserer kraft.

- Vi har gjennomført en ansiktsløfting som gjør sidene pene og brukervennlige. De ser friske og proffe ut, forteller en fornøyd Karin Greve-Isdahl, kommunikasjonsdirektør i SN Power.

Sjekk ut sidene selv: www.snpower.com